Välkommen till Filmbloggen!

  Eftersom jag är något av en filmnörd tänkte jag att jag skulle utöka mitt bloggande med att göra en blogg enbart för film. Jag kommer framförallt resencera filmer jag ser, vilket är en hel del nu under sommarlovet, men jag kommer säkert också ha lite andra inlägg som har med film att göra. Så sprid ordet allihopa för idag öppnar:

Filmbloggen: Ungefär som Filmkrönikan, fast bättre!

  Jag är för öävrigt väldigt nöjd med min lilla undertext. Anledningen till den är att jag alltid tyckt att Filmkrönikan är ett ganska lamt försök till filmprogram och jag känner att det skulle kunna göras tusen gånger bättre. Men det var en parantes, så nu ska vi inte haka upp oss på det. Utan återigen, välkomna till filmens värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0