This week I've been mostly dreaming about strangling SJs executives

Kanon: Efter en alldeles för lång vinter verkar våren äntligen vara på gång!

Kalkon: Mycket krångel av SJ igår ledde till att vi blev fast 2 timmar i Stockholm och jag kom inte hem föränn halv 3. Följden är att jag är rätt trött idag...

Prestation: Den första sökningen är nu avklarad och jag är jättenöjd. Det verkar vara en skitbra skola och jag vill verkligen gå där. Nu är det bara en lång väntan kvar. Men jag hoppas!

Stolpskott: På Stockholm Central igår när vi konstaterat att någon hade gjort bort sig var alla beredda att släppa det för SJ gjorde sit bästa för att lösa problemet. Men det fanns en gnällig jävla kärring som stod och gnatade i typ 2 timmar! Jävligt irriterande och det gjorde fasen inte saken bättre

Städtanter: Alla ettor som tog tag i att vårstäda elevrummet i fredags. Det piskades soffor, det dammsgös, det skurades golv och det torkades bord. Jag blev glad vid synen!

Roligaste: Att äntligen ha få kommit ner till Hörsalen och börja repa musikalen. Det tar på krafterna, men det är verkligen skitkul!

Låt: Håkan Hellström - Sång i buss på villovägar 2007! Jag är ta mig tusan helt kär i nya skivan!

Film: Varg. Peter Stormare gör comeback i Sverige i en storslagen film om vargjakt. Det är underbart vackra miljöer och Stormare briljerar som vanligt! Flera okända birollsinnehavare överraskar också med fina prestationer!

Citat: "Här kommer jag med frukt och dryck för den som vill ha! Annars har jag inget mer att erbjuda, utom en massa kärlek!" Allt i allot Leif på Strömbäck var typ världens mysigaste gubbe

Kille: Jakob Rommel som är en ständiga orsaken till att elevrummetår att vistas i. En helylle kille!

Tjej: Johanna, sångläraren på Strömbäck som verkar vara helt apkaratefotbollsbra!

Kommentarer
Postat av: Lollo

apkaratefotbollsbra var rätta ordet!

*tummen upp*

2008-04-08 @ 22:54:41
URL: http://basklas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0