This Week I've Mostly Been Playing With My Magic Tricks

Kanon: Utan tvekan hela denna underbara veckan i Hörsalen tillsammans med världen bästa gäng när vi har satt upp The Wiz!

Kalkon: Städa imorse var inte riktigt lika roligt

Prestation: Allihopa som medverkat i detta projekt. Vi har gjort en jävla insats allihopa!

Stolpskott: Ludde som efter föreställningen igår inte kunde hålla sig utan kände sig tvungen att spy i mitt handfat

Chock: När jag skulle signa Saras arm under föreställningen igår hade dansarna skrivit:
"Har du stor snopp?" på Saras arm. Jag var ruggigt nära att tappa masken, men lyckades hålla mig.

Låt: Death Cab For Cutie - Brothers On A Hotel Bed


Citat: "Det ser väl varenda kråka med lite förstånd, att du bara är uppstoppad. BAHAHAHA!"
Lukas klockrena replik som är en given Wiz klassiker

Kille: The Man, the Myth, Johan Wahlqvist. Han är som en gud som vandrar på jorden.

Tjej: Alex som höll sitt löfte och kapade av allt mitt hår efter sista föreställningen! Gud så skönt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0