This Week I've Mostly Been Trying To Convert To Afro American

Kanon: Musikalhäng i Vasaparken, eller var det Wasaparken? Jag vete fan, men jävligt najs var det i alla fall

Kalkon: En gubbe på Vägverket tyckte inte att jag körde tillräckligt bra bil för att släppa ut mig på vägarna. Det tyckte jag var tråkigt

Prestation: Alla som kommer in på skolor stup i kvarten. Det känns som om typ alla har någon nu, kul för er! I am very proud!

Gulligaste: Jag fick höra att min syster skrev uppsats i Engelska på nationella provet om något hon var stolt över, och då hade hon skrivit om mig. Jag blev lite rörd faktiskt, riktigt fint gjort eller hur? Det är nästan så mitt begär att besvära henne på största möjliga vis försvinner, men bara nästan!

Slappaste: Rebbans och min jävligt öppna konversation i elevrummet häromdagen. De som närvarade fick jävligt mycket skvaller att sitta inne på.

D12: Vi har fasen skapat Kristinaskolan första Hip Hop ensemble tror jag. Det är så jävla grymt och så jävla ösigt så det finns inte. Uppspelet kommer att bli grymt!

Roligaste: Sverige Dansar Och Ler är ta mig tusan det bästa som finns på tv just nu. Sveriges humorelit i sitt esse!

Låt: Kelley Polar - Entropy Reigns (In The Celestial City)


Album: Death Cab For Cutie - Narrow Stairs
Jag har bara tjuvlyssnat lite men det låter riktigt bra än så länge!

Film: Har nyss sett klart på Juno och det var nog den gulligaste filmen jag sett på länge. Den var så fin på alla sätt och vis så man blev alldeles varm i kroppen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Ellen Page är en starkt lysande stjärna som kan bli hur stor som helst under åren som kommer

Citat: "Ett glatt humör och lite smör i arslet, det kommer man långt med!" Johanens Brost som mysig farbror i Sverige Dansar Och Ler

Kille: Isak my brother kom in på både Lunnevad och Strömbäck! Grattis som fasen!

Kommentarer
Postat av: grr

det är jävligt Vasaparken V V V V V V !!!!! :)

2008-04-28 @ 01:41:42
Postat av: the sister

(A)

2008-04-28 @ 15:20:11
Postat av: kusinen Hanna

hej nicke-picke! ville bara säga att jag tyckte oxå Juno var en så himla mysig film. och med det här så erkänner jag att jag smygläser din blogg lite. hihi så trevligt att höra va kusinerna har för sig! kram! (o jag är oxå stolt över dej!)

2008-04-29 @ 17:45:16
URL: http://hannalangvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0