This Week I've Been All Alone In This Substitute For Hell They Call Skänninge

Kanon: Rubriken kanske inte riktigt stämmer. Jag börjar bli jäkligt uttråkad på denna stad nu, men denna helg har faktiskt varit riktigt fin. Ha hela lägenheten för sig själv och bara slappa och ta det lugnt. Det behövde jag!

Kalkon: Även om helgen har varit skön så sitter för tillfället resten av familjen på en strand i Italien och solar och har det gött. Jag önskar onekligen att jag kunde ha följt med...

Blodtörstiga: Våran kära katt Zingo är nog väldigt medveten om att jag är ensam hemma och vill poängtera att jag inte bestämmer över honom. Under torsdagen och fredagen släpade han upp 2 döda och sönderslitna kajor och la på våran dörrmatta, något han aldrig har gjort förut. Tack för den kattskrälle!

Höjdpunkt: The Dark Knight på bio i onsdags. Det var stort, en helt underbar film som jag fortfarande inte har släppt ur tankarna. Den tåls definitivt att ses igen!

Trailer: En trailer till den nya Harry Potter filmen har äntligen kommit. Även om den inte var jättespektakulär så är jag fortfarande väldigt sugen på filmen då boken var grymt bra!


What the fuck?:


SPA:
Jag skymtade en väldigt snygg tjej häromdagen och självklart blev jag som vilken kille som helst glad. Föreställ er min besvikelse när hon kommer närmre och jag ser att hon är en klassiska SPA, Snygg På Avstånd. *suck*

Drygaste: Henrik Berggren och Håkan Hellström i en gammal intervju med Broder Daniel. Det är helt sjukt hur de uppträder, och programledaren blir helt frustrerad. Sanslöst roligt att titta på!


Citat: "You know when you hear girls say 'Ah man, I was so shit-faced last night, I shouldn't have fucked that guy?' We could be that mistake!" Två pojkar med högt flygande planer i filmen Superbad

Kille: Larvelle Jones i Polisskolanfilmerna. Helt sjukt vad man garvar när hon håller på med sina konstiga ljud. Klockren komedi!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Klockrena youtubelänkar! Du är min veckans slösurfare, Niclas! :D

2008-08-04 @ 23:30:06
URL: http://popblogg.wordpress.com/
Postat av: J

Jag trooor, att det var jag som tipsade dig om de där youtube videorna.. Varsegod.

2008-08-06 @ 09:49:51
Postat av: Nikolaus

I have no idea what you're talking about!

2008-08-06 @ 12:45:02
URL: http://waterboij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0