This Week I've Been Way Out West

Kanon: Även om festivalen Way Out West endast var under helgen känns det som om det var hela veckan. En underbar helg som jag kommer suga på länge!

Stolpskott: Markus Larsson för sin totalt omotiverade sågning av Sigur Rós. Han bevisar bara ännu en gång att han inte vet vad riktig musik handlar om

Fynd: Skänninge Marknad var som bekant under onsdagen och torsdagen denna vecka och jag lyckades fynda 12 nya DVD filmer för 400 kr!

Konversation 1: En konversation som jag hörde på radion när jag jobbade:
"Jag var på baren häromdagen och hörde den mest uttjatade och klichéfyllda raggningsrepliken:
"Går du hit ofta?"
Men det värsta var att han sa det till mig i toalettkön. Jag blev lite besvärad, men svarade sen ganska kvickt:
"Nej, bara när jag har ätit indisk mat!"
Han blev obekväm och pratade inte mer med mig sen"

Konversation 2: Två herrar satt och konverserade på spårvagnen i lördags.
"Jag hörde om en kille häromdagen som hade flytt och lämnat allt och varit borta i flera månader"
"Var hade han varit då"
"Det visade sig att han hade varit i Las Vegas och spelat poker och vunnit massa pengar och grejer och sen återvände han efter ett tag. Då frågade de hur han bara kunde åka iväg sådär"
"Vad sa han då?"
"Jadu... Kuken måste ju få sitt!"
En av många järndöda konversationer som jag hörde på spårvagnarna. Man behövde inte anstränga sig för att bli underhållen direkt!

Låt:


Killar: De har fått utmärkelsen förut men jag kan inte hjälpa det. Håkan Hellström och Daniel Gilbert är ta mig tusan världens finaste killar!

Tjej: Sarah som fixade och styrde väldigt mycket inför denna helg. Det tackar vi alla för och det blev riktigt lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0