This Week I've Returned From The Dead

Kanon: Jag har nu bott en vecka här nere i Markaryd och jag stormtrivs verkligen. Skolan, internatet och människorna. Alla är bara helt underbara! Det kommer bli ett sjukt roligt år!

Kalkon: Jag måste dock beklaga mig över vilken liten håla detta är. Efter att ha bott i Skänninge hela min uppväxt bytte jag upp mig till Norrköping, men nu har jag tagit ett steg tillbaka till en liten byhåla igen. Det känns lite segt, men det är väl bara att vänja tillbaka sig.

Brudmagnet: Inte för att skryta (eller vänta, vem försöker jag lura?), jo för att skryta lite så slutade första dagen här i Markaryd med att jag satt i min lägenhet med 7 stycken brudar ifrån min klass. Ganska bra jobbat på en dag tycker jag, eller vad säger ni?

Ute och cyklar: När mor och far skjutsade ner mig hit i söndags för att hjälpa mig flytta in åt vi lunch på en pizzeria och när vi skulle betala skulle han försöka placera våran dialekt. Norrländska? Haha, nej du, det var lite snett ute!

Filmtrilogi: Tråkigt nog har jag varit lite sjuk denna första helg och legat inne i min lägenhet för det mesta. Men då fick jag å andra sidan tid att se på Sveriges kanske bästa filmtrilogi. Johan Falk trilogin!
Noll Tolerans
Livvakterna
Den Tredje Vågen
En grym trilogi som faktiskt visar att Sverige är kapabel att göra bra actionfilmer!

Låt: Moneybrother sjunger en värdig cover av Håkan Hellströms Brännö Serenad. Den är faktiskt grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0