A Week In This Life

Igår la jag upp en lista med veckans strapatser som jag snott av min god vän Sarah. Det var en ganska rolig sak. Men jag har nu tagit bort det för att jag tänkte att det var roligare att skriva ihop en egen. Så här kommer en ny summering av veckan som gått i lite mer egen tappning!

Veckans

Kanon
: Utgången i lördags som var riktigt fin på alla sätt och vis

Kalkon: Att rodda slagverksgrejer kl 2 på torsdagsnatten i Hörsalen

Prestation: Slagverket som trots hunger, trötthet och det faktum att vi inte repat tillräckligt faktiskt klarade av en rätt bra konsert i torsdags

Stolpskott: Stekiga killen som följde med hem på efterfest hos John

Låt: Jackson Waters - Come Undone (Acoustic)



Kändis: Daniel Craig med tanke på att inspelningen av nya Bondfilmen nu har kommit igång.

Citat: "Är du påsatt nu Rebecca?" Henrik Bergion på MUKOn

Bästa kille: Johan Wahlkvist som är ett geni rent ut sagt!

Bästa tjej: Den nyblivna 19-åringen Sarah Nilsson får denna utmärkelse i present i efterskott!


Ska försöka göra det till en vana att summera veckan som gått nu tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Sarsson

TACK SÅ MYCKET!!! :D :D :D

2008-01-21 @ 22:13:59
URL: http://sarahingeborg.blogg.se
Postat av: mattis

hahaha shit det där om rebecca hade fallit i skymundan. jävlar va jag höll på att kissa på mig av skratt

2008-01-23 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0