Losing My Mind

Någon eller några individer har gjort intrång i Bilddagbokens system och kommit över en databaskopia från maj 2007. Databaskopian innehåller bland annat lösenord till dagböcker samt e-postadresser. Vi ser mycket allvarligt på det som inträffat och har nu skickat ut nya lösenord till våra medlemmar. OBS! Om du haft samma lösen till andra ställen rekommenderar vi dig att byta genast. (T.ex. hotmail och MSN). Läs mer i forumet!

Denna text finns att läsa på Bilddagboken.se för tillfället och det gör mig ledsen. Varför ska man hålla på så egentligen? Det känns så onödigt att göra intrång på folks privatliv och försöka sno konton. Vad ska man med någon annans konton till egentligen? Jag kan inte förstå vad någon skulle ha för nytta av att sno till exempel mitt bilddagboks konto, eller min mail. Men frågan är ju om man vågar lite på folk?
Jag som har samma lösenord till i princip allt och alltid har haft, skulle tycka att det var jättejobbigt att behöva byta nu. Men kan man verkligen lita på att det inte görs intrång då? Jag önskar jag kunde säga ja, men det kan jag inte. *suck* Ett dilemma är vad det är...

Hade Arbisföreställning igår annars och det var en livlig tillställning. Vi saknade lite folk och skulle täcka för dom, vilket resulterade i en del inhopp som inte var jätterepade kanske. Jag och Isak gjorde två intressanta dansinsatser. Sedan åkte jag på en rejäl knock av Anders, en klack rakt upp i ansiktet. Det sved lite. Är ganska okej idag, men lite svullet är det. Annars var det en väldigt bra och mycket rolig föreställning! För övrigt har vi årspremiärfest imorn! Blir säkert en trevlig tillställning.

Nu ska jag se på One Tree Hill! YaY! Säsong nummer 5 började i tisdags i USA och det ligger ett dubbelavsnitt här på datorn och väntar på mig! Ska bli riktigt fint!



I don't want to be anything other than me
Gavin DeGraw

Kommentarer
Postat av: Sofie

Frågan är ju snarare VART FAN ÄR DET NYA LÖSENORDET jag har då fan inte fått nåt!

2008-01-11 @ 21:14:32
URL: http://vinyl.webblogg.se
Postat av: Nikolaus

jag undrar det samma.. har fasen inte fått nåt jag heller

2008-01-11 @ 22:32:51
Postat av: Sarah

jag har! nänännänän..

2008-01-14 @ 22:09:44
URL: http://sarahingeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0