Seven Days A Week

Kanon: Långfika på Wayne's Coffee i tisdags med Sarah och Rebecca var riktigt trevligt

Kalkon: Att jag började jobba denna vecka igen, usch jag tycker verkligen inte om mitt jobb

Prestation: Någon hade bytt ut Davids snus mot polkagrisar, som han hatar. Klockrenaste skämtet på länge och den skyldige borde vara stolt, och det vet jag att han är. Inga namn nämnda!

Stolpskott: Den jävla idioten som hade slagit sönder mitt fönster igårkväll. Att komma hem till ett kök fyllt med glas kl halv 1 på natten är inte roligt :(

Låt: Kent - Columbus (Håller på att komma i stämning till konserten 16 februari. Detta är bästa låten från nya skivan enligt min åsikt)



Kändis: Heath Ledger. Ett geni som lämnade oss alldeles för tidigt.

Citat: "David såg en tjej med jätetstora tuttar!" Tobbe talar fritt utan att veta att Henrik Bergion går bakom oss. Lite pinsamt.

Bästa kille: Min hyresvärd Stig som kämpade i en timme imorse för att laga min ruta.

Bästa tjej: Sofie som klarade av körkortsteorin! Ett stort grattis! Det kanske finns hopp än...

Kommentarer
Postat av: Sofie

YEES JAG FICK BÄSTA TJEJ!!! :D

haha jag glömde det där med davids polkagrisar, ska lägga till det på listan!

2008-01-28 @ 19:50:45
URL: http://vinyl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0