The Goodbye Song

Hej. Vill du höra något kul... Pappa o jag o Jenny var och tittade på en lägenhet som vi antagligen har bestämt oss för :-P så nästa vecka sätter vi nog ut huset till försäljning... Häftigt va!

När man får den här informationen av sin mor via sms helt utan förvarning kan man inte rå för att bli lite chockad. Chockad och ledsen. Lite arg med nästan. Visst, jag bor inte hemma helt och hållet längre, men det hade varit skönt att få höra att det fanns planer att flytta. Inte bara få det uppslängt i ansiktet när allt verkar vara bestämt redan.
Missförstå mig inte, att flytta är inget fel med. Tråkigt, men det behövs kanske också. Men jag blev lite besviken på att jag inte fick någon information om det.

Mycket minnen från våran blå låda annars. Jag kommer sakna den mycket. Men det är väl dags att gå vidare. Känns som att det blir så mer och mer nu. Jag lämnar mitt gamla liv bakom mig, och startar ett nytt. Har lite blandade känslor för det, men så är det väl alltid.

image4


Everytime, I think of you
I'll remember all the goods times that we've had
And im gonna be somewhat lonely
Cause you know no one could ever fill your shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0