Time To Say Goodbye

Okej jag kanske tar ut saker lite i förskott. Men vi har faktiskt börjat våran sista termin på musikgymnasiet nu och man börjar skymta slutet någonstans i skymningen. Det är med väldigt blandade känslor jag går till min sista termin här.
Det ska bli fruktansvärt kul att komma ut och förhoppningsvis komma in på någon musikalskola och utvecklas massa, och träffa massor av nya människor med samma mål. Men samtidigt kan jag inte ens föreställa mig hur livet kommer kännas utan alla underbara människor som jag har här.
Jag kommer sakna varenda en på något sätt. Några mer än en andra kanske, så är det ju bara, men varenda en har gjort något intryck på mig och jag kommer sakna allihopa.
Men jag ska inte gå in på det mer nu, för då blir jag bara deprimerad, det får komma senare i vår. Men jag ser fram emot en väldigt kul termin ihop med världens bästa klass!

Igår hade jag annars en slapp dag. Är lite sjuk tyvärr. Ont i halsen och väldigt täppt i näsan var jag igår. Känns lite bättre i halsen idag, men näsan är fortfarande dålig. Men jag hoppas jag repar mig till termins nästa vecka.
Annars var jag hemma igår och tog det lugnt bara. Det var ganska skönt faktiskt. På kvällen såg jag en dokumentär om Sofia Karlsson och det var väldigt intressant. Hon är en sån där som jag har lyssnat på en del och konstaterat att hon är väldigt bra, men sen har jag inte brytt mig om få tag på skivan. Men nu har jag bestämt mig för att ladda ner båda skivorna för hon är faktiskt väldigt bra.

Nu har jag slutat för dagen. Hade första naturkunskapslektionen imorse och det var roligare än jag trodde, jag ska inte bygga upp förväntningarna för mycket, men det kanske kan bli ganska intressant i alla fall. Sen hade vi Arbetsmiljö och Säkerhet, men då satt jag här i datasalen. Orkade inte riktigt. Slapp? Ja det kan man tycka, men jag är stolt över det också!

Was it you who told me once
Now looking back it seems surreal
That all our mistakes are merely grist for the mill
So why is it now after I had my fill
would you steal from me the sorrow that I've earned
Shall we call this a lesson learned?
Ray LaMontagne - Lesson Learned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0