This Week I've Been Crying Tears Of Joy

Kanon: Det var aboslut lycka igår när jag besökte Bergs Slussar och fick se Håkan Hellström. Det blir inte bättre än så och nu är jag fullkomlig. Ska bli grymt att se honom på hemmaplan när jag åker till Göteborg i augusti.

Filmfrossa: Det har varit en guldvecka för filmfantaster. The Dark Knight har haft premiär och fått strålande recensioner. Dessutom har kanske årets två coolaste trailers kommit till filmerna The Spirit och Watchmen. Grymma är de båda två.
The Spirit


Watchmen


Pokerhaj:
Jag som gick hem som vinnare från pokerturneringen hemma hos Emil Landh ett antal kronor rikare!

Blogg: Världens Bästa Blogg som har skapats av Pontus & Petter. Titeln kan mycket väl stämma och jag tipsar att ni går in på den och bereder er för mycket intressant läsning!
Världens Bästa Blogg

Kille: Håkan Hellström, inga mer ord behövs

Kille 2: Daniel Gilbert. Det är så fruktansvärt mycket känsla i den mannen att jag förundras över det. Jag klandrar inte Håkan för den kärleken han visar mot Hurricane för han är en sann musiker som spelar rakt från hjärtat

Kommentarer
Postat av: Sars

hur mycket pengar vann du egentligen?

2008-07-20 @ 21:01:17
Postat av: Pontus

Tack för länken måste jag säga. :)

Och tack för alla underbara kommentarer. Keep 'em coming!

2008-07-23 @ 15:54:14
URL: http://popblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0