This Week I've Mostly Been Wondering If I Am Living In The Middle Of An Oven

Kanon: En liten klass-reunion i Rask residensen i fredags var väldigt trevligt. Underbara människor, som jag kommer sakna mycket i höst

Kalkon: Att jag jobbar 7-16 nu när det är så fint väder ute

Sorgligaste: Att jag snart har tömt hela min lägenhet och flyttar ut under veckan som kommer. Jag har trivts enormt bra i den där lägenheten och jag kommer sakna den

Mest meningslösa:


Grymmaste: Vokalensemlen Vocal Six Tom Jones medley som var riktigt coolt! Framförallt själva medleyt var coolt, men gruppen var helt duglig också!

Film: Mamma Mia var något utöver det vanliga. En riktigt feel-good film och det var längsen jag mådde så bra efter att ha sett en film! Det kändes som om jag gick på moln! :D

Låt: Our Last Summer från Mamma Mia filmen är något av en favorit för tillfället!


Citat: "Jag har inte alla mina hopp sparade i min dator (som Holm). Jag har bara porr. Frågan är vilket av de två som är mest perverst." Gnabbet mellan Patrik Sjöberg och Stefan Holm har nog nått sitt slut när Patrik Sjöberg lyckades säcka Holm något enormt. Klockren kommentar Sjöberg!

Anledning att längta: På onsdag ska jag äntligen gå och se den efterlängtade filmen The Dark Knight. I can't wait!

Anledning att längta ännu mer: Snart börjar skolan och det ska bli så sjukt kul att gå på folkis!!

Kille: Alex Schulman må vara dryg som få och ett riktigt jävla as. Men han kan verkligen konsten att förlöjliga folk och driva med folk och få det att vara riktigt kul. Jag läste nyss i aftonbladet hur han hade grundlurat Björn Gustafsson till att försöka anlita den svenske supermodellen Caroline Winberg till en fotografering för några tusenlappar. Ett ganska obekvämt samtal kan jag tänka mig att det var för stackars Björn! Haha, men Schulman fick sig nog ett gott skratt, liksom jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vaffan de där vocal six SÖG JU jävligt hårt! Så jävla otight och FALSKT!!

2008-07-27 @ 18:29:35
URL: http://vinyl.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nja, så hemska tyckte jag inte de var. Men vad jag framförallt ville hylla var själva medleyt, för det var riktigt bra! Men jag tyckte gruppen var godkänd också, men jag kanske ska formulera mig annorlunda i inlägget

2008-07-27 @ 18:34:07
Postat av: Jenny Mraz

det finns absolut inget meningslöst alls med "bag in da box" niclas.



inget

2008-07-28 @ 00:21:51
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

HAHAHA BAG IN DA BOX SÅ JÄVLA ROLIGT!! AAAHA JAG DÖR VILKEN JÄVLA BRA HUMOR!

2008-07-29 @ 17:47:26
URL: http://vinyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0