TV is a funny thing

Jag har stuvat ihop tre listor som kommer att komma upp här. Först har ni 10 av de roligaste stunderna på TV (Jag blev lite begränsad då jag ville hitta klippen på youtube, men de är bland de roligaste klippen i alla fall).

Top 10 Funny Moments

10. Angel:
En mystiskt förtrollning förvandlar Angel till en docka, men tempramentet av en vampyr har han fortfarande kvar.


9.  Family Guy: Peter börjar jobba för ett leksaksföretag men det visar sig att de gör "smygreklam" för cigaretter.


8. Scrubs: I första avsnittet försöker J.D. bara vara artig mot Janitor, men han lyckas inte speciellt bra och den livslånga fejden startar


7. Friends: Joey visar ett klipp för Chandler när han gjorde reklam för läppstift åt killar i Japan


6. Family Guy: Peter får tag på Mel Gibsons trailer till den kommande filmen Passion of the Christ 2: Crucify This!


5. House: House bara gör det han är bäst på. (Fanns tusen sådana klipp på honom, så jag valde ett av dom!)


4. Friends: Ross visar för sina vänner vilka talanger han har på säckpipa


3. Friends: Hugh Laurie (House) gör ett gästspel i Vänner och är lika klockren som han är i House


2. Scrubs: Plats nummer två tillägnas helt och hållet den underbara karaktären Hooch. Hooch is crazy!


Till sist har vi den åtråvärda första platsen. Som ni säkert lagt märke till har listan främst varit fylld med Vänner och Scrubs, anledningen är givetvis att det är de två bästa komediserierna som har gjorts, enligt mig i alla fall. Första platsen går till:

1. Scrubs: En fruktansvärt rolig scen när J.D. samlar ihop ett gäng och gör en mycket imponerande skuggteater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0