There's Still Som Hope

Ville bara meddela, med tanke på hur dyster Veckans Kalkon lät, att jag nu har fått besked att jag har kommit in på Markaryds Folkhögskola på Allmän Linje: Show & Musikal. Den är 80% och inte riktigt lika hög klass som Bjärnum, men den verkar bra den också. Så jag mår lite bättre denna dag! Jag har även fått veta att jag nu är 1:a reserv till Musikalakademien i Umeå och att det är lika vanligt att folk hoppas av på sommaren som på våren. Så än finns det hopp, ville bara dela med mig av denna positiva framtidsutsikt.

Jag kan också konstatera att om 24 timmar har jag tagit studenten. Det känns sjukt, jag har inte riktigt förstått det än. På grund av brist på tid rör jag inte vid ämnet mer än så just nu utan skjuter upp det till helgen då jag ska försöka slänga ihop en krönika och sammanfatta dessa 3 år i mitt liv som har varit de bästa hittills!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kusin Hanna

hej nicke-picke! ville bara säga GRATTIS i förskott till studenten och jag önskar jag var hemma så jag kunde komma på student-fika! :) njuuuuut av dagen, det kommer bli underbart! stor kram hanna

2008-06-04 @ 22:28:24
URL: http://hannalangvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0