This Week Has Been The Best And Worst Week Of My Life

Kanon: Jag har tagit studenten och det känns faktiskt skönt. Det var dags nu känns det som.

Kalkon: Kalkonen är dock samma sak. Jag har tagit studenten och går inte längre i ES3C. Kramringen i fredags var nog bland det jobbigaste jag har varit med om. Jag kommer sakna alla sjukt mycket!

Kungar & Drottningar: ES3C, I will never forget you!

Sportnörd nyhet: Fotbolls EM är äntligen igång! Nu kommer man sitta spikad framför tv-aparaten jämt och ständigt på kvällarna. Hoppas det går vägen för oss bara!

Youtube-klipp: Klockren kille!


Film: The Prestige. Det kan mycket möjligen vara 2000-talets hittills bästa film. Den är så briljant på alla sätt och vis att jag fortfarande får gåshud av den.

Citat: "En frimärkssamlare från Lysekil ville att jag skulle komma och grupprunka med honom och Peter Jöback"
Håkan Hellström berättar för Fredrik Virtanen att han får många konstiga brev

Låt: Låten får tala för sig själv!


Kändis: Han är en gud som vandrar här på jorden bland oss vanliga döda. Håkan Hellström. Det blir inte bättre än så!

Kille: Benjamin testar sånglektioner. Björn Gustafsson är ju bara underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0