This Week I've Mostly Been Working My Ass Off

Kanon: Midsommarfirande på Herr Arildssons land var riktigt trevligt. Det var god mat, charader, nakna människor, allsång, tryckare och trevliga människor. En klockren midsommarafton som pågick långt in på lördagsmorgonen.

Kalkon: Inte för att klaga, för jobbet är ganska kul ändå, men ta mig tusan vad jobbigt det är. Jag orkar inte göra något när jag har slutat. Helt slut är man, men det är väl smällar man får ta om man vill ha pengar.

Stolpskott:
Joel Almroth blev vild och galen på morgonen när hans glasögon var borta strax innan vi skulle åka. Vi genomsökte hela huset i varenda vrå och de var bara borta. Joel blev jättesur och trodde att någon av oss hade råkat slänga dem på grund av tillståndet vi var i. Efter en dryg halvtimme av letande hittar jag ett par rejält nedkylda glasögon bredvid osten som Joel själv lade in i kylskåpet efter frukosten. Bra gjort Joel!

Trailer:
Det har kommit en trailer till Kenny Starfighterfilmen. Haha, den verkar helt klockren! Trailern finns att beskåda på den officiella hemsidan

Låt: Bruce Springsteen & The E Street Band - Jungleland
"A high resolution performance from Live in New York City. Possibly one of the greatest performances of all time. Poetic lyrics, guitar, keyboard solos and the epic saxophone solo by the Big Man. "
Det är enligt mig en av världens bästa låtar. Sådan oerhörd känsla i den att jag får gåshud varje gång jag hör den. Spelar han denna på Ullevi den 4 juli kommer jag kunna dö en lycklig man! Lyssna och njut!


Citat: "Seven simple rules of going into hiding: one, never trust a cop in a raincoat. Two, beware of enthusiasm and of love, both are temporary and quick to sway. Three, if asked if you care about the world's problems, look deep into the eyes of he who asks, he will never ask you again. Four, never give your real name. Five, if ever asked to look at yourself, don't. Six, never do anything the person standing in front of you cannot understand. And finlly seven, never create anything, it will be misinterpreted, it will chain you and follow you for the rest of your life."
I'm Not There: Suppositions on a Film Concerning Dylan (2007)

Köp: Det står mina kära föräldrar för. Den nya bilen glider som smält smör i en rutschkana. Det är som själva himmelriket att köra den där bilen!

Film: Bob Dylan filmen I'm Not There såg jag på häromdagen och den var ta mig tusan grym! En riktigt bra film för alla tror jag, men ännu bättre om man tyckder om Bob Dylan. Skådespelarinsatserna var makalösa och filmen ska helt klart införskaffas när den släpps!

Tjej: Vi har än tjej som har blivit stor denna vecka och fyllt hela 19 år, det är ingen mindre än Sofie Österström. du får äran att vara veckans tjej!

Kille: Tobias för inbjudningen till hans land på midsommar

Kommentarer
Postat av: Sars

"Vi har än tjej som har blivit.." Din stavningsförmåga indikerar på för tajt umgänge med Skänningebor.



ps. så jag missade både nakenhet och tryckare? det var då själva fan...

2008-06-21 @ 23:28:17
Postat av: Sofie

haha tack för äran, men vem fan gick naken på thobias land!? jävla idioter.

2008-06-23 @ 12:54:50
URL: http://vinyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0