This Week Just Turned Into A Pretty Lousy Week

Kanon: Studentvecka är riktigt fett kul!


Kalkon: Jag blev inte ens reserv på Bjärnum. 40 intagna och 22 reserver och jag fanns inte ens med. Fy fan vad skit det känns. Sämsta starten på vad som skulle bli årets bästa vecka. Jag vill bara gå hem och dö känns det som nu...

Citat: "Jag tycker om knark, men jag vill inte att du ska hålla på med det!"

Bok: Jag sträckläste ut Dagboken: Jag Sökte Dig Och Fann Mitt Hjärta igår och den var precis lika fin och vacker som filmen. Det var så man blev tårögd!

Låt: Tom Freund - Can't Cry Hard Enough


Band: Backstreet Boys. Säga vad man vill om pojkband, men det här pojkbandet vet vad de gör och de gör det bra. Sen om man tycker om det är en annan sak.


Kille: Erik fyller fasen år idag, så han förtjänar denna utmärkelse!

Tjej: Birgitta Spetz ska ha ett evigt tack för dessa 3 år. Hon är helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill bara att du ska vet att jag tyckte det var för jävligt att du inte kom in ! Vi tänker på dig här hemma brorsan, du är grym! Glöm aldrig det! <3 :)

2008-06-03 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0