Another Week Of Women, Drugs And Alcohol

Kanon: Es1c Familjekonsert i onsdags var riktigt bra. De hade en bra blanding, den var lagom lång och de har en mängd guldkorn som verkligen sticker ut. En riktigt talangfull klass som blir kul att se mer av i framtiden.


Kalkon: Jag har nu väntat på min Arbislön i över en månad, det börjar bli tröttsamt


Prestation: Eleonor som trots sjukdom gjorde ett enormt arbete och ett av de bästa framträdandena på konserten i onsdags. Starkt jobbat!


Stolpskott: Tobbe som rakade av mustaschen först av alla i våran mustaschkamp


Fynd: Kent boken som jag hittade på bokrean. Riktigt bra läsning


Slappaste: Sami Sirviö och Jocke Berg som började karriären genom att dricka whiskey och lyssna på ett finskt David Bowie coverband i 20 minus i Samis bil.


Låt: Ben Folds - Landed, jag får rysningar av pianointrot. Skitsnyggt. Båda hans skivor 'Rockin' The Suburbs' och 'Songs For Silverman' är riktigt bra och något som ni verkligen borde kolla upp.



Kändis: Håkan Hellström som snart släpper ny skiva, Underbart blir det!


Tv-serie: The OC, jag tittade nyss igenom hela första säsongen och den är verkligen helt outstanding


Film: No Country For Old Men för sin Oscar i kategorin Bästa Film

Citat: "Rocky? Serien menar du? Finns den på film?" Rebecca visar sina magnifika kunskaper inom filmhistoria när jag och Sofie pratar om Rocky filmerna
 

Bästa kille: på Hugo i torsdags träffade vi en helt klockren trollkarl som gjorde massa korttrick för oss. Han avr helt sjukt bra!


Bästa tjej: Rachel Bilson från The OC. Hon är så jävla söt och bitchig att man bara blir kär i henne


Kommentarer
Postat av: eleonor

tack så jättemycket niklas!! det var fint sagt :)

2008-03-05 @ 23:10:27
Postat av: R

fuck you!
(
:)
)

2008-03-09 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0