My Weekly Crimes

Kanon: Det är helt sjukt skönt med påsklov, jag behövde verkligen det

Kalkon: Doktorn lyckades undersöka mig och berätta precis ingenting som jag inte redan visste

Prestation: Solistkonserten på Crescendo var klockren och jag älskar verkligen min klass

Stolpskott: Jag som har lyckats binda upp mig såpass att typ 50% av alla mina trumlektioner jag ska undervisa har gått bort. Detta leder till att det inte ser ut som om jag kan ta ledigt 24 april när musikgymnasiet ska till operan. Så medan alla andra är i Stockholm kommer jag jobba :(

Seger: Det var underbart att se Peter och Anna sopa mattan med Carola och Andreas i Så Ska Det Låta i fredags

Otippade: Att jag som talat illa om balen så länge trots allt föll för grupptrycket och anmälde mig till tillställningen. Jag tror nog det kan bli rätt roligt faktiskt

Orkesterstycke: Vad ska man säga? MAD är sveriges genom tiderna roligaste tidning!
image32

Roligaste: Slay Radio och deras Mastering Swedish lektioner

Maria Carey: Valentina Hasan för hennes tolkning av Without You


Låt: Jag kunde inte bestämma mig mellan dessa två. Den första är från melodifestivalen och jag föll skapligt för den. Den är väldigt fin helt enkelt.

Maia Hirasawa - The Worrying Kind

Den andra har jag älskat enda sedan jag hörde den i Peter Johansson dokumentären i julas. Den är från musikalen Gerda och jag har kämpat hela dagen för att få noter och efter många om och men så kom noterna till mig från en tjej som fått dom av Bo Wastesson. Skulle vara kul att sjunga den innan jag slutar, så det ska jag kämpa för.

Peter Johansson feat. Matilda Hansson - Rörs jag av kärleken igen

Film: No Country For Old Men. Såg äntligen på Oscarsvinnaren nyss och jag kan konstatera att den var mycket värd priset. En helt sanslöst bra film. Obehaglig men vacker på samma gång.

Citat: "Du luktar killsnopp!" Martin Perks dotter luktar på Emma Stångbergs kjol

Bästa kille: Peter Johansson i Så Ska Det Låta var fint att se helt enkelt. Han är en klippa den där Peter

Bästa tjej: Anna Sahlin i Så Ska Det Låta. Vad ska man säga, jag blev imponerad. Hon drog av I Will Survive och Think och hon gjorde det med en oerhörd övertygelse. Kul att se!

Kommentarer
Postat av: Erik

Har jagat noterna till Rörs jag av kärleken igen.... jag med snubbla över detta. Hade vart grymt om du kunde skicka noterna till mig via mejlen. Mkt uppskattat. Tänk på att sjunga den på brors bröllop till sommarn.

2009-01-20 @ 23:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0