The Morning After

Det har varit en fin helg måste jag säga. Releasefest på Palace i fredags med IFK-kören som vi kallar oss. Peking Fanz var där och röjde riktigt rejält och det var en trevlig tillställning. Jag, David och Tobbe drog sen vidare till ettornas klassfest för att kolla läget lite och det var rätt trevligt där med måste jag säga.
Sedan igår på lördagen var det konsertdags i Söderköping och vi började repa vid 12. det utbröt lite panik hos oss alla när väldigt mycket kändes orepat och lite halvbra. Men alla skärpte sig till konserten och den blev riktigt bra!
På kvällen var det dags för utgång men först lite förfest hemma hos Elin. Det blev vin och det blev öl. Sen drog vi till Hugo. Där blev det vin, det blev öl, det blev dans och det blev en riktigt trevlig kväll! Sarah, jag och Sofie var stekarna som hängde medan några andra mindre stekiga drog tidigt.
Kvällen slutade med en efterfest hemma hos mig som innefattade tre stekiga själar som somnade i min säng för att sedan bege sig hemåt kl 10 på morgonen. Konsekvensen av detta är att jag idag har varit seg, trött och lite bakis. Jag ville försöka sammanfatta hur jag har mått idag med ord. Men som man säger, en bild säger mer än tusen ord:
image26

Kommentarer
Postat av: Sofie

MEN FÖRIHELVETE! Om mamma kolla här så vill jag säga att den där bilden är JÄVLIG ARRANGERAD!!

2008-03-10 @ 10:04:02
URL: http://vinyl.webblogg.se
Postat av: Sofie

Gaah!!!!Jag vill inte se min dotter med en öl på huvudet och en mellan brösten. Snyft, jag som trodde hon var min lilla oskyldiga flicka.
PS. Vem köper ut ölen åt er?????

Hälsningar

Sofies numera sömnlösa mamma

2008-03-29 @ 22:53:54
URL: http://vinyl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0