With Tires Eyes, Tires Minds, Tired Souls, We Slept

Jag känner mig lite slut. Slut i hela kroppen och sinnet. Jag vet inte vad det är med mig riktigt. Det är mycket på gång nu och jag vet inte riktigt vad man ska ta tag i.

- Musikalen
- Monologer
- Sökningslåtar
- Göra en ekonomisk plan så mina pengar räcker
- Göra upp resplanerna inför sökningarna
- Skriva färdigt mitt arr.
- Fixa det där jävla körkortet som jag hatar över allt annat

Det är jävligt mycket på en gång nu helt enkelt och det känns jobbigt. Jag har inte delat upp det på ett bra sätt utan allt kommer på en gång nu och mina axlar börjar bli för tunga för att bära, så jag faller snart. Men nu är det ju påsklov och jag sitter hemma i Skänninge, staden som alltid sover, så förhoppningsvis kanske jag kan hitta lite ro under helgen och komma underfund med vad jag ska göra med mitt liv.

Jag har börjat få sjukaste ångesten inför sökningarna nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Jag har alltid försökt visa upp ett självsäkert ansikte och jag tror inte bara att jag har lurat alla andra, jag har nog lurat mig själv också. Men nu står jag här med byxorna neddragna och vet inte om jag håller måttet riktigt, det är ingen kul känsla. Det känns inte alls bra just nu helt enkelt för jag tror inte på att jag kommer klara det. Jag måste ändra inställning på något sätt... Jag jobbar på det! Återigen hoppas jag att en lugn helg kan ge mig lite nya perspektiv och ge mig lite ny kraft så jag kan kämpa på den sista biten. Det är ju inte långt kvar till mål nu, jag måste bara se till att inte snubbla på mållinjen.

När jag ändå kommer in på det så är det faktiskt inte så fruktansvärt långt kvar till studenten nu. Blandade känslor inför det. Jag kanske ska försöka skriva ihop ett litet blogginlägg om mina år i Norrköping, och framförallt det sista kanske. Men det kommer lite senare isåfall...

Tills nästa gång, hade fint och försök att inte stressa ihjäl er så jag ska göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0