In All The Sadness There Is A Tiny Glimpse Of Happiness

När andra dagen i rad håller på att bli skit och helvete blir man varm i själen av att se sånt här. En stor musikskribent som sjunger en av sina idolers sånger när killen sitter i studion. Fredrik Virtanen framför Försent För Edelweiss kompad på gitarr av Fredrik Wikingsson i Studio Virtanen när studion gästas av Håkan Hellström.
Det är inte musikaliskt i toppklass, Virtanen är nervös och darrar på rösten, Wikingsson är inte grymmaste gitarrspelaren. Men det är ändå så jävla fint och jag blir så jävla glad när jag ser det. Att se på det är gör mig alldeles varm i själen, för det är äkta, det är så här musik ska vara! Det kanske finns hopp för den här dagen än!

Kommentarer
Postat av: Sars

det var fan fint! kom på mig själv med ett leende på läpparna och en varm känsla inombords.

2008-05-13 @ 19:33:57
Postat av: Anonym

ps, hoppas morgondagen blir bättre!

2008-05-13 @ 19:34:34
Postat av: Jenny

såg du hela intervjun eller,
svin härlig :D

2008-05-13 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0