This Week I've Been Mostly Advancing To Be The Next Ingemar Bergman

Kanon: Helgen var för jävla fin! Först reagge i Skärblacka med skönt folk, och sen slappa och steka vid Ågelsjön på söndagen

Kalkon: I och för sig hör det till denna vecka. Men hela denna dag har varit för jävlig på grund av den pissiga lunchen jag hade. Usch!

Helvetes jävla skit: Till råga på att jag har haft en jävligt pissig dag så fick jag årets svåraste val framför mig. På grund av sökning måste jag missa antingen vårbalen eller klassfesten. Fy fan vad tråkigt!

Hemvändare: Jag stötte på Johan Westman i fredgs och det var verkligen inte igår, trevligt att se mannen! Jag minns våra dagar på krogen så väl!

Band: Karl J. Natanael. Ett jävligt framimproviserat band som spelar musik som påminner litegrann om Sigur Rós. lyssna på deras My Space!

Ojsan: Min far ringde upp mig och frågade om jag hade kul på Valborg. Han hade sett ganska suspekta vimmelbilder på mig på NTs hemsida.

Låt: Bright Eyes - Landlocked Blues


Kille: Nick Pitera. Han har sjukaste jävla rösten, men fint är det. Kolla och njut!


Tjej: Rebecka Räfsby som bjöd till en kick-ass fest i Skärblacka i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0