This Week I've Been Mostly Thinking About The Future

Kanon: Valborg som nog är en av årets mest överskattade dagar blev faktiskt riktigt trevlig i år

Kalkon
: Det har varit en alldeles för bra vecka för kalkoner!

Prestation: Jag har ta mig tusan fått ett sommarjobb! På Runsvens lager, lagret till ÖB, och det betalar saftigt bra! Känns bra att vara fri att spendera pengar hela sommaren!

Nakenchock: På tågstationen i Norrköping i torsdags stötte jag på en man som inte visste hur man skulle ha byxor på sig. Han tappade dom gång på gång och visade både röven och hela paketet

The Mind Is A Strange Thing: Jag har haft en återkommande dröm nu i flera nätter, men jag vet inte vad den kommer ifrån. Det känns konstigt....

Bokmal: På inte alltför lång tid har jag nu läst ut hela Utvandrarserien, 4 böcker, och jag känner mig jäkligt stolt. Det var lite jobbigt språk på sina ställen men överlag var det en väldigt spännande och gripande bok. Texterna från Kristina Från Duvemåla låtarna hittade man där dom hörde hemma och jag blev lite rörd på de mest känslosamma ställena. En mycket fin bok som jag rekommenderar!

Tv-program: "Påflugen På" från tv-serien En Himla Massa Bra Program, en samling underbara program. Författaren har också ett av världens finaste dubbelnamn, Jim-Ture.


Låt: Patrick Park - Life Is A Song


Film: Nya Batman filmen The Dark Knight har fått en ny trailer:
The Dark Knight Trailer
Det ser ut att bli helt sjukt bra, men man blir också lite ledsen när man ser hur briljant Heath Ledger är, när man vet att det är sista filmen man får se honom i...

Citat: "Tjejer, killar.. Rör det sig så knullar jag det. Rör det sig inte så knullar jag det tills det rör sig!" Knullsmurfen berättar om sitt liv i Sverige Pussas & Kramas

Youtube klipp:


Kille: Håkan Hellström. Jag läser för tillfället den nysläppta boken som sammanfattar hans karriär så här långt och jag förvånas över hur jordnära och rakt igenom trevlig man kan vara. Han är en av Sveriges mest fantastiska människor och vore jag inte straight skulle jag kidnappa honom och tvinga honom att gifta sig med mig.

Tjej: Sofia Rask för den lilla leveransen hon gjorde till min lägenhet inför studentveckan. Det kommer sitta fint! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fifan, Håkanboken släppt alltså... Säg till när du läst klart den så får jag låna den SNÄLLA!?

2008-05-04 @ 20:19:32
URL: http://vinyl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0