This Week I've Been Realizing That The Future Isn't Near, It's Here

Kanon: Sista MUKO lektionen var grymt jobbig, men fasiken vad fin den var också. Jag kommer sakna det något enormt mycket!

Kalkon: Allt jävla rodd med mitt sommarjobb som strulade upp ett antal dagar för mig förra veckan

Tv: Alla serier börjar röra sig mot säsongavslutning vilket innebär karatefotbollsbra avsnitt. Ett två timmars avsnitt är till exempel det enda som återstår av Lost och det ser ut att bli hur bra som helst!

Sport: Kast med liten höjdhoppsställning

Låt: The Last Shadow Puppets - Calm Like You


Tvillingar: Tvillingarna Rongedahl var med i Så Ska Det Låta och dom var precis lika bra som förra gången!

Tjatkärring: Sofie tjatade om att hon ville ha en utmärkelse på min blogg. Så Grattis Sofie, du är veckans tjatkärring!

Citat: "Fast Let's Dance är ju rätt kul. David Hellenius liksom, vad får han allt ifrån:
Du då tjockis, du kan ju inte dansa för fem öre!"
Haha vad får han allt ifrån liksom"
Henrik Schyfferts rådiss mot David Hellenius var en av topparna i senaste Sverige Pussas & Kramas

Film: Zack Snyders storfilm 300 som är en av de mest fantastiskt gjorda filmer jag har sett

Kille: Magnus Betnér som pratar om porr i Sverige Pussas & Kramas
Magnus Betnér

Tjej:
Birgitta Spetz som har varit en underbar sånglärare i 3 år nu!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-05-19 @ 16:38:07
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Sanna

Fin blogg =)
Var gärna med och svara på frågan i min blogg.
Ha en trevlig kväll

2008-05-19 @ 16:43:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: mattis

HA!
sofie kan ta "hallå vem är det jag tjötar med"s plats :D

2008-05-20 @ 18:53:11
URL: http://greenapple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0