This Week I've Realized That Life Sometimes Can Be Pretty Fucking Good

Efter en vecka som kan ha varit bästa veckan på jäkligt länge så blir det en fin summering. Här kommer veckans lista:

Kanon: BAMU middag på Athena var riktigt mysigt. Mysig restaurang, mysigt folk och mysig stämning.

Karatekanon: Jag vara nere i Bjärnum och sökte till Musikteaterskolan där och det gick asbra! Skolan verkar så jäkla grym!

Apkaratekanon: Friluftsdagen som spenderades ute på Sofias land. Det var aktiviteter av alla slag, det var bastu, det var bad i havet, det var grill och det var en riktig partyonsdag!

Apkaratefyllekanon: Igår var det dags för Sofia att bjuda igen, då handlade det om klassfest hemma hos henne i Söderköping. Det var öl, Guitar Hero, bastu, öl, Eurovision Song Contest, fulla nya zeeländare och ännu mera öl. Morgonen börjades med en återställare när Erik och jag tog varsin grogg och sen var det till att steka resten av dagen i solen. Ett perfekt avslut på en perfekt vecka!

Kalkon: När man håller på med allt sånt här roligt kommer man ibland att tänka på att det är snart är slut nu. Snart kommer vi skiljas och det är riktigt jävla sorgligt...

Stekare: Grabbgänget på vårbalen var ju för jävla stekiga!

Talare:
Ursäkta om det är egotrippat, men det var ett för jävla fint tal jag hade skrapat ihop till vårbalen tyckte jag. Jag fick mycket sagt som jag ville säga och jag menade varje ord. Jag kommer sakna alla så sjukt mycket!

Låt:
Kate Voegele - Hallelujah. Det är omöjligt att göra den lika bra som Jeff Buckley, men det här är en fin version av en nyupptäckt artist som jag kommit att gilla.


Citat: "Läser från ett brev:
"
Hjälp jag tror jag är sexmissbrukare!"
Ja du, är man alkholist bara för att man drar i sig en kvarting om dan? Eller är man narkoman om man röker heroin som alla andra röker cigg. Eller är man bara en vuxen människa som vill ha det lite mysigt. Så ser jag på saken i alla fall. Happy fucking!"
Johannes Brost kommer med ännu ett ovärderligt tips!

Kille:
Björn Gustafsson som aldrig slutar med att få mig att skratta. Lyssna på hans presentation av Sveriges poäng i Eurovision Song Contest.


Tjej:
Utan tvekan våran kära Sofia Rask som är en förbannat fin tjej på alla sätt och vis och hon fixar och styr för allas våran trevnad hela tiden. Hon är en riktigt klippa och jag tackar henne alldeles för sällan för det. Tack Sofia, du är mer än värd denna ärofyllda utmärkelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0