There Is No Time For Us

Har nyss sett på filmen Broder Daniel Forever. En film som följer bandet Broder Daniel 2 månader innan deras sista spelning. Avslutnings och hyllningskonserten för Anders Göthberg på Way Out West 2008. Jag har aldrig varit ett jättestort Broder Daniel fan, men jag har förstått deras storhet. Dom var ett fantastiskt bra band på alla sätt och vis och dom förtjänade att sluta med stil, och det gjorde dom!
Jag tänker tillbaka på den där sena  regniga augustikvällen i Slottsskogen i Göteborg och jag blir varm inombords. Det var en fin kväll och en fruktansvärt vacker avslutning. Bilden av Henrik Berggren ensam på scenen med sin gitarr, sjungandes No Time For Us kommer jag att bära med mig länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0